Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

White face

Av Kex - 26 juli 2009 23:48

Sitter just nu vid datorn med en något brännande ansiktsmask på facet, som baby just kleta på. De ska visst... rena hyn.. eller nåt sånt :P

Så nu sitter jag här med typ vitt ansikte och bla bla... Duschade precis, Selin står i duschen nu. 


Imorgon ska jag övningsköra för första gången !  Eller blir nog mer typ... Att sitta i bilen på en parkering och lära sig lite mupps innan jag får börja krypköra haha.. 

Har rätt mycket å gö nu i veckan, imorrn alltså övningsköra och sen äta middag hos farsan med Selin. Sen på tisdag träffa en snubbe som ska köpa min URF-biljett för 900 kr.

På onsdag så..... Just det ! Vi ska storstäda mitt rum typ, eller inte städa kanske men rensa ut allt gammalt skit och så =) Ska bli kul å se vad man kan hitta för gamla psykos-saker typ XD 


Anyway, la precis ut en annons på blocket om att jag säljer en Xbox, minneskort, 2 kontroller och 6 spel för 600 kronor, hoppas nån köper :)) 

 Ska sitta vid datorn ett tag, sen ta bort ansiktsmasken, fixa lite me grejjen sen lägga mig å mysa me baby. 


Peace out 


 
 
Ingen bild

snubbe

31 juli 2009 01:16

varför ska du sälja urf biljetten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kex - 26 augusti 2009 20:50

Jag har nu en ny och mycket snyggare blogg på blogspot.com. Kände att det fanns mer att ändra själv och konfigurera, designa etc på blogspot.  Den heter "Blog of Kex" och här är linken:     http://blogofkex.blogspot.com   Kommer ej skriva mer på den...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:36

You're a sex bomb love machine 69 shots o' gasoline You're a piece of good 'ol fashion Second to none you're the main attraction   Sirens screaming lights are flashin' A burst of ragin' passion Yer the cutest sweet i'v...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:27

Multimedialektion nu, Dennis sitter å photoshopar våra bilder och trixar lite medans jag lyssnar på Crashdïet å bloggar, höhö, funkar skitbra tycker jag :P han e bäst i gruppen på PS å så , så han får fixa de me våra förslag å sånt ;)     ...

Av Kex - 26 augusti 2009 09:14

Har historia just nu och vi har precis fått en uppgift vi ska hålla på med idag, vi ska skriva nån sida eller två om något historiskt som hänt en själv och hur det påverkat, varför etc. Rätt skojj om man får till en bra personlig historisk händelse ...

Av Kex - 26 augusti 2009 00:25

 Baby gjorde dehär testet så jag måste också göra de för att va bättre än henne XD fast de e jag alltid ändå , I ownz <3 XD    1. Är du singel? nope 2. Är du lycklig? japp de e jag :) 3. Är du uttråkad? nää knappt !  4. Är du ledsen? nope ! ...

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards