Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Danmark

Av Kex - 1 juli 2009 09:28

Sitter just nu på en grymt stor camping i Danmark, inte långt från Legoland.

Vi sov här inatt, ganska najs faktiskt. Men om mindre än en timme drar vi till Legoland sen vidare till Berlin! :) 

Tar hundratals bilder så oroa er inte, ni får se på allt sen ^^ 

Vi köpte en timmes internet för typ 50 kr här haha, fett ovärt I know, men men...

De e ganska kul på resan iaf, jag läser min underbara bok (Twilight) hela tiden, den är helt sjukt bra !!! 

The parents bråkar rätt mycket men när dem inte gör det så ere bara trevligt å bra här. 

Tredje dagen på resan nu och jag längtar efter min baby, och alla andra såklart ! Om mindre än 2 veckor är jag hemma dock, då blire bryggan bryggan bryggan ! :D haha 

Ha de bra alla ! Love y'all . 


The Kex in Denmark


PS: Alla danskar e fett knas, man fattar inte ett piss av vad dem säger, dem låter seriöst som svenskar som aldrig lärde sig prata eller stava. 

En unge trodde typ jag va retard igår när han sa på Danska att de va en dusch där inne (jag skulle duscha och stod utanför dusch-dörren), så ja ba "vaa??" å han typ försökte förklara... ja ba "Eeehh... yeah... okay..." typ...

Han trodde ja inte visste va en dusch va lr nåt XD

 Ojj nu blev det här "PS"et rätt långt, men ah, det är iaf soligt och varmt och härligt här! 

 Vi badade förut i Skåne typ, och de va massa maneter där ! Jag freaka ur totalt och satte mig på en stor platta mitt ute i vattnet där det låg en död manet på, brorsan fick sparka ner den i vattnet och jag väntade i hundra år innan jag vågade simma tillbaka igen maha.


Anyway, det är kul och jag saknar er alla :)
Kram kram !

 
 
selin

selin

1 juli 2009 17:28

hahah baby du låter som mig xD med maneretna iaf.
twilight böckerna blir itne direkt sämre så ja vänj dig.
älskar dig ses om typ 19 dar :D

http://bessibus.bloggagratis.se

 
Keadi

Keadi

2 juli 2009 10:49

Du ska få en manet i present ;) Men hoppas ni har kul där borta!

http://keadbike.wordpress.com

 
selin

selin

4 juli 2009 23:33

jag kollar hit i förhoppning om att de är updaterat även fast jag vet att deinte är det.. sugande känsla!

http://bessibus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kex - 26 augusti 2009 20:50

Jag har nu en ny och mycket snyggare blogg på blogspot.com. Kände att det fanns mer att ändra själv och konfigurera, designa etc på blogspot.  Den heter "Blog of Kex" och här är linken:     http://blogofkex.blogspot.com   Kommer ej skriva mer på den...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:36

You're a sex bomb love machine 69 shots o' gasoline You're a piece of good 'ol fashion Second to none you're the main attraction   Sirens screaming lights are flashin' A burst of ragin' passion Yer the cutest sweet i'v...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:27

Multimedialektion nu, Dennis sitter å photoshopar våra bilder och trixar lite medans jag lyssnar på Crashdïet å bloggar, höhö, funkar skitbra tycker jag :P han e bäst i gruppen på PS å så , så han får fixa de me våra förslag å sånt ;)     ...

Av Kex - 26 augusti 2009 09:14

Har historia just nu och vi har precis fått en uppgift vi ska hålla på med idag, vi ska skriva nån sida eller två om något historiskt som hänt en själv och hur det påverkat, varför etc. Rätt skojj om man får till en bra personlig historisk händelse ...

Av Kex - 26 augusti 2009 00:25

 Baby gjorde dehär testet så jag måste också göra de för att va bättre än henne XD fast de e jag alltid ändå , I ownz <3 XD    1. Är du singel? nope 2. Är du lycklig? japp de e jag :) 3. Är du uttråkad? nää knappt !  4. Är du ledsen? nope ! ...

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards