Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Kex - 24 augusti 2009 17:35

Nu är en ny bättre version av samplet på Sinner inspelat och upplagt på myspace, för alla er som vill höra:


www.myspace.com/twisteddelirium


De går framåt ;) 

Av Kex - 24 augusti 2009 14:28

Har datorteknik nu (persondatorer), vi ska snacka om den moderna datorn och massa sånt, andra lektionen jag har i den här kursen.

Valle och jag går med 1orna i den här kursen eftersom vi valt till det nu i 2an.

Hur som helst,  på multimedian klädde vi ut oss i massa teater-kläder å sprang runt å fotade en massa , Valle, Dennis, Kevin och jag, grymt skojj ! ;) 

  Hör av mig senare, peace! 


Kex

Av Kex - 24 augusti 2009 12:52

Sitter nu på multimedialektionen vilket är en ny kurs jag går nu i 2an, handlar om att göra film, foton etc. Började skolan i tisdags förra veckan och jag måste säga att det är skönt att vara igång igen ! Rutinerna kommer tillbaka och man har något att göra varje dag, istället för att bara vara liksom x) 

Ser fram emot ett grymt roligt andra år på gymnasiet ;) 


 Har inte uppdaterat bloggen typ alls på en månad btw ;O helt knas!

Sorry för det läsare. Ska börja bli lite bättre på de nu när skolan har börjat å allt (a) ! 

 Anyway, Twisted Delirium håller nu på med en ny låt, jag håller fortfarande på med texten och får jag säga det själv så blir den bättre än Sinner! :) 


För övrigt så ska vi spela in ett nytt sample på Sinner då jag sjunger mer normalt å mindre "RAAAAWRR" !! om man säger så :P 

 Slutar 16:10, då drar Valle, Dennis och jag hem till Freddey å spelar in! 


Nu ska vi nog filma en massa eller nåt, yeaaah ! 

Vi höres! 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards