Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Kex - 20 maj 2009 16:38

Nu e jag tebax på Huset, å nu e Bex här också ^-^

Fast hon dog visst i Dennis famn nu när hon kom, oväntat!! Not :P

 De gick iallafall bra å fixa passet, bilden blev feting najs , å sen fick jag ta fingeravtryck också som ska va i passet (ny lag typ snart).

Ska nog käka nån glass eller nåt snart, fett sugen på sugaaaaaa! 

Men nu ere dags å va lite social me folket istället för att bara blogga hehe, vi hörs inatt my lövely blögg! 


// Kex

 

Av Kex - 20 maj 2009 15:31

Sitter på huset nu , eller snarare ligger i en soffa, dem andra tre (Dennis, Valle å Findus) sitter i den andra, så jag har en helt för mig själv :D

 E fett jävla hungrig men för snål för att spräcka min 100-lapp höhö, men ska strax dra å träffa farsan å morsan ,ska fixa nytt pass så jag kommer iväg utomlands i sommar. 

Sen blire väl tillbaka till Huset lr nåt I guess ? Dennis ska dra på utbildning snart (jävla utbildning), men resten stannar nog å chillar. 


Nu ringde farsan så nu ska jag skynda mig å fixa pass! 

 Hörs om nån timme lr nåt I guess! Cya


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards