Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Kex - 26 maj 2009 23:51

Heeeeeellooo wooorld !

Kom precis hem, ligger i sängen nu å chattar , bloggar lite å käkar mackor me kall oboy, mmmm yummy ! :)

Repet idag gick urbra enligt mig, vi kom på en hel refräng och vers, och lite annat smått å gott !

Efter repet , vid typ 22, så drog Valle, Selin och jag ända bort till Fyrishov där jag skulle ta bussen, skönt med en liten promenad sådär på kvällen!


Vi kom in på ämnet bebisar och det slutade med att jag fick värsta bebis-längtan å ville bli pappa maha ^^ men ja ni, några år till ska de gå iallafall , minst !

Men de va nå skumt me Selins mage, have no idea on earth what, men iallafall så gick jag å typ hade händerna på hennes mage å låtsades att de fanns en liten bebis där som var våran, bara för att kolla hur de kändes, å vilken grymt otrolig känsla de va , fast det inte ens var på riktigt ! 

Typ aldrig känt nåt sånt förr, helt psykos häftigt liksom :)

(Jag vet de låter fett cepe att jag går runt å känner på en tjejs mage och låtsas att de ligger en bebis där <.< but really... prova !

You'll surprise yourself :) ) 


Anyway, börjar svamla nu bara XD

Ska kolla lite på teve å sen sova,ska bli naaajsigt!

Vi hörs imorrn lilla blogg, sleep well !


The Kex


Av Kex - 26 maj 2009 13:08

Sitter på min datorkunskap-lektion i skolan nu ^^

Har typ... tråkigt.. Ska gymma efter skolan sen drar jag å hälsar på Selin på hennes prao (Brantings torg, helt åt helvete långt bort typ XD) 

Skiter alltså i middag idag, fixar nåt ikväll istället höhö,

har ju rep sen vid halv 8.

Satt igårkväll å skrev lite på Sinner (en ny låt, kallar den Sinner så alla vet vilken de e), tänkte göra de på repet ikväll oxå, vi ska sitta hemma hos Freddey å skapa muuuuusic ! De går framåt nu iallafall :)


Har typ feting tröttnat på film nu by the way, kollat på film me folk varje dag i snart en vecka, ibland flera filmer per kväll , psykos juu ;O ! 

Men de slutar alltid me film ändå... Vafan, vi måste komma på nåt annat å gö , flickor å pojkar ! 

Hade iaf engelska nationella muntligt som gick skitbra igår (oväntat), sen nyss idag hade jag arbetslivsprov, skrev 5 fucking sidor + litet muntligt "förhör", psykos igen !! 

Slutar om en halvtimme dock, härligt eller vad :) 


Oh right , har börjat lite me BDB igen, fan roligt ju :D 

TheKex heter jag där! 


Cya later alligator // Kex 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards