Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Kex - 21 maj 2009 00:44

 Kom nyss hem från Valle, var där me massa folk...

Hade jävligt kul för de mesta, de sjukaste va nog när vi kletade in våra ballar (Valle å jag) med tigerbalsam och typ dog för att de sved så jävla mycket, helt seriöst de va fucking Devil's Blowjob !

Iallafall, på vägen hem blev jag lite melankolisk och tänkte massa som man gör när man åker buss för att man har för tråkigt och är för trött för att göra nåt annat.


Började tänka på att skiten bara blir värre å värre, å började seriöst fundera på om de e bäst att sluta träffas lika mkt som vi gör, iallafall för ett tag..?

Eller att vi typ inte... typ... myser som vi brukar göra nu? Jag vet inte... 

De e liksom helt stört, varje gång jag håller om dig eller myser me dig så kommer dedär inre hoppet tillbaka om att de kan bli nåt, varenda jävla gång, även fast jag själv fattat att de inte kmr bli så. Jag gillar dig mer och mer för varje gång vi träffas, är det positivt eller negativt? Allt bara snurrar.

Man vill alltid ha det man inte kan få... Känslorna kan dra åt helvete för jag orkar inte med dem, men dem vill visst inte bara dra å lämna mig...

Nästan inget kan få mig ledsen, men kärlek är en sak som verkligen kan de... Orkar seriöst inte en jävla gång till med samma skit...

Uhhm, nu blev stämningen lite väl nedstämt här... >.<'


Hur som helst, det var jävligt kul hos Valle, och imorrn 20:00 å framåt till kanske 24:00 - 02:00 ska jag jobba på Birdie, likaså fredag och lördag, representerar Marknadsrådet i skolan. Kommer bli najs :) 

Nu ska jag halvsova i min datorstol och typ äta godis å dricka Tropiska Frukter-drickan , vi höres imorgon bloggen min!


Cya

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards