Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Kex - 22 maj 2009 10:39

Morning boys and girs ! 

Fyfan va heelt jävla sjukt trött jag är just nu asså xD

Sitter i valles fotölj med hans dator, han ligger i sin säng bredvid å halvsover haha. Igår va jävligt najs ^^ eller... rättare sagt inatt om man säger så? 

De börja me att jag på kvällen jobbade på Birdie, gratis mat, godis, läsk , typ yaaaaay! Pingisturnering, Pictionary-tävling å massa annat grejs ordnade vi i Markandsrådet också så det skulle bli roligare där ;)

Innan jag drog så sjöng jag Sing-star med Bammie (<3) å hade massa skojj, sprang runt som en jävla mupp å typ sjöng å drack Jolt maha!


Sen vid bussen drack jag en Powerking på typ 15 sekunder å när jag träffa Valle, Selin å Freddey på stan var jag helt jävla speedad å typ sprang runt på Stora Torget å pratade (ropade) med Psycho å Jeremy å hans 2 polare

 xD

 Sen drog vi iallafall hem till Valle, Selin å jag hamnade efter, vi typ dog som fan när vi skulle gå , dryg uppförsbacke juuuu hahahah.

När vi kom hem te Valle så däckade vi i hans soffa, lyssnade på en hel Crash Diet skiva (Rest in Sleaze) å sen blev de Kung Fu Panda :D:D Wohooo!

Den va kul som fan men vi missade halva för jag hade en halvt död Selin över mig som mer tyckte om att sova än att kolla film, å då drogs jag med av grupptrycket å typ somnade jag me , nä inte riktigt men halvt lite då å då!

Hahahaha filmen va så jävla kul, speciellt när man är övertrött å flumm å Po (Pandan i filmen) gör massa roliga ljud hela tiden XD


De va iallafall grymt mysigt där i soffan :))

Sen efter vi sett filmen så somnade alla 3, filmen startade av sig själv igen och vid typ halv 6 så skulle Selin dra hem ( :( ) så jag bestämde mig för att somna i soffan som dödade mig halvt ^^

Å nu kom Janna hit å sitter i Valles säng å småpratar, aja, iallafall, igårkväll va jävligt härlig tycker jag, även fast det inte hände så speciellt mycket!


Ska va lite social me folket nu å sen kanske dra ner på stan innan jag drar hem å fixar mig, måste fan duscha å käka nåt innan jag börjar jobba ikväll igen haha ^^


Buh buh! (bye bye)


[Kexet goes offline] 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards