Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Kex - 30 maj 2009 02:37

TNT , I'm dynamite !

TNT , and I'll win the fight !

TNT , i'm a power load ! 

TNT , watch me explode ! 


Skallen nästan värker av tankar, give me some peace motherfuckers !! 

Låt mig bara vila i en minut hjärna, så att jag kan slippa tänka på allt . 

TNT , det säger jag, really, TNT !! 


Ingen vill fatta. 

Hah, nästan så jag skrattar...

Psychosocial brain is on the ruuuuun !! 


Kan inte sluta bra, det är min hjärnas grundregel för dagen. 

Nope, it just can't . 


Cos' I'm TNT !!! 
Av Kex - 30 maj 2009 01:47

Tja tja alla små läsare! Uhh va trött jag är ! Klockan är snart 2 och jag kom precis hem.

Dagen började med skola och att jag slutade 11:40. Sedan drog jag ner på stan, fixade pengar och skulle sen ta piercing i ögonbrynet på Darkwell. 

Gick dit, fick en tid en halvtimme senare, och när jag väl kom tid klockan typ 1 eller vad den var då, så fick jag inte ändå för dem hade trott innan att jag var över 18, så jag behövde visst en förälder med mig, yippie... 

Så ska ta i ögonbrynet på måndag isället förhoppningsvis ! ;)


Vid 6 drog Selin och jag till Gottsunda (gipen, för att grilla me typ 15 andra :P).

De va riktigt roligt, fick dock ett ryck som jag får ibland å sprang som en galen ko i typ några minuter, på ett negativt sätt lol. 

Iallafall, de va riktigt kul ikväll å jag hoppas alla andra tyckte de oxå ! 

Några va lite off, å börja grina å massa, men för övrigt så lärde jag känna massa nytt häftigt folk som jag hoppas jag träffar igen! 


Simon kom på en grym idé om att hans band, ett till band och TD borde slå ihop oss och göra massa spelningar tillsammans efter sommaren.

Låter hur awesome som helst ju !  Får se hur de blir me de =)

 Ska iallafall ... typ... lägga mig å kolla teve en stund sen slagga... Pallar fan inte göra nåt annat just nu hah... 

Gonatt flummiga bloggen!


Kex
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards