Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Kex - 31 maj 2009 19:01

De e frikkin 26 grader ute !! Helt psykooooooos , dog på bussen hem från Selin. Japp, från Selin, åkte precis därifrån, vaknade för typ 1,5 timmar sen maha, vi har alltså halvsovit sen typ 5 på morgonen till halv 6 nu på kvällen.

Hur fan ? XD

Anyway, skönt va de även fast söndagen idag va helt wasted på att sova.


Typ helt död nu, kroppen blev nyss grymt trött och hjärnan e lite seg men jag lever =) 

Ska tvätta mina små bebisar nu snart (mina locks) och sen typ ... soova mer ;O ne men ja kmr inte kunna sova ett piss inatt typ... så jag får ladda ner nån superbra film å se istället som är så härligt (A)

 Buh buh !



Av Kex - 31 maj 2009 13:04

Sitter här vid Selins dator nu å tänkte blogga lite...
Muppen ligger å vilar i sängen me en filt ^^ <3

Har typ... sovit 3 timmar inatt lr nåt :D

Hur bra som helst hah, men har choklad och cola so im fine !

Inatt såg vi på Natt på Museet (Dennis, Selin å jag, Sara kom sen :) ) och typ chillade här hemma hos bebisen mest. Inte så mycket annat men de va rätt skojj !

Gick å tog en typ timmes promenad sen lr nåt, mitt i natten, helt ensam XD Kanske inte en timme men ja vet inte, ja gick iaf till fyrishov, sen till bryggan, sen tillbaka, härligt värre ^-^

Det är typ huuuuuur varmt som helst här och ute, jag dööör !!

Helt psykos varmt XD

Oh right, glömde säga att jag inte får ta piercing, farsan typ... helt randomly sa tvärt nej, sur jag blev asså... Men sen fick vi igång min moppe efter att ha bytt batteri och tändstift å fyllt på med 2 liter V-Power, så jag är glad ändå hehe =)

Trodde aldrig de skulle gå, för förra gången den stod ute hela vintern så rostade förgasaren igen å massa bullshit , så de va en trevlig överraskning !


Men ahh, nu ska jag lägga mig bredvid den vilande ladyn igen, peace out people!


Kex



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards