Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Kex - 1 juni 2009 23:50

Riiight , så ... jag fick alla rätt på mitt senaste matteprov (procent), yippie eller vad !? ;D

Anyway, efter skolan idag, eller rättare sagt vid 2 (skippade dubbel-webbbdesign lektionen som höll på till halv 5, palla fan inte, gör ändå inget förutom typ msn å shit på dem lektionerna heh ) så drog jag hem direkt, huuuur varmt som helst på bussen, typ dog!

Sen helt randomly så fuckades bussen å typ kunde inte öppna eller stänga dörrarna, å the driver typ "Nu ska jag återuppliva bussen från de döda!" lr nåt, helt psykos XD

När de inte gick så bra heller så börja han köra å dörrarna åkte upp och typ "fladdrade" massa... å när han stannade för att folk skulle av så stängdes dem helt å kunde inte öppnas, så man fick gå te framdörren å trycka upp den me våld typ , hur psykat som helst !

De va också nån gubbe på bussen som skulle kolla på min mobil å massa, han fråga först om de va den nyaste, sen fråga han om man kunde ringa på den... Å sen börja han snacka massa om sin dator och att han köpt en MP3 men vet inte hur man skaffar musik att lägga över på den... asså.. en helt muppad bussresa, men kul som hell va de iaf ! XD


När jag kommit hem så tog jag moppen direkt å drog ner på stan efter jag pumpat däcken lite på OK-macken i G-sunda.

Drog till Selin å va där en stund, parkerade på nån random parkering , nummer 12, trodde de va typ öppen parkering...

En stund senare uppe hos Selin så hör jag nå jävla spejsat ljud, som typ en sån där leksaks laser-pistol ni vet...Ja ba "vafan e inte de mitt larm?" hah... Å de vare såklart. Selin gick ut på balkongen å kom sen in typ skrattandes, "Det är någon som vill åt din plats ! "

Jag typ skyndar mig som fan , tar mina grejjer å drar ner te moppen, å där står en snubbe vid moppen , med sin bil lite vid sidan av, å ja går fram å frågar om de va reserverat, å de va de ju så jag bad om ursäkt å han ba "Jag försökte flytta den lite men den börja pipa" mahahah, hur komiskt som helst !

Ingen får röra lilla röda moppen, för då ryter hon till ! ^^ mahah


Men sen drog jag å Selin ner på stan, va me massa folk ett jävla tag, träffade tex. Valle, Dennis, Findus, Crills, Lizzie, Rex, Danne etc etc...

Nias och Hugo (två d00ds) hade visst slagits så de va fett uppståndelse på Huset å kaos typ.. Sen drog vi tillbaka till Selin ett tag, bara jag å hon, för hon skulle käka... Efter de, vid kvart i 7 , drog vi till Grand för de va spelning där. Där träffa vi dem andra som vi varit med innan, plus några till.

Typ nå punkband å hardcore som spela, dem va okay I guess men öhh, lite skumma måste jag säga O.o


Efter allt de så drog vi runt i stan lite, folk försvann å kom tillbaka lite hur som helst, men de sluta me att vi hamna på bryggan. Innan dess åkte dock Dennis å jag me moppen min till Statoil vid Polishuset å köpte ett par Yoggi, yummie =D

Efter en stund på bryggan drog alla hem... Selin å jag drog till henne, lämnade moppen vid deras bil å tog sedan en mysig promenad till Luthagens livs, köpte lite gott stuff å sen tillbaka till henne. Drog hem efter de.

De va totalt sjukt stört kallt att åka hem men ja typ halvsov hela vägen så de gick bra ändå XD 


Nu ligger jag här i min mysiga halvt stora säng å kollar på teve, käkar pizza å smsar me muppelina , skööönt å soooova inatt ! :)


De va min dag & kväll allihopa ! Och mitt längsta inlägg hitills! Som sagt, verkligen en händelserik dag idag må jag säga !

 Cya Tomorrowzz


[ [ The Kex ] ]



Av Kex - 1 juni 2009 08:50

Första Juni här :D hääärligt !

Drar till London om 10 dagar! 

Idag ska jag iallafall typ gå i skola till halv 5 om jag pallar att gå på dubbellektionen av webbdesignen. Efter det, när jag kommit hem, ska jag dra ut me min nylagade moppe å fixa lite me den, typ pumpa däcken, kolla bromsarna och allt, det var ju trots allt några månader sen man åkte med den sist ! 

Efter det så har jag väl inget speciellt å gö , men då lär klockan va efter 7 ändå, men om ni vill hitta på något på stan kanske lr så , så hör av er på mobilen! 

 

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards