Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Kex - 20 juni 2009 10:52

Nu har min älskling åkt och vi kommer inte ses på 4-5 veckor som ni alla redan vet... Men på nåt sätt så tar vi oss igenom det, det är ändå bara veckor vi snackar om och inte månader eller år... Då skulle jag dö på riktigt <.<

Kvällen igår va lite freaked out pågrund av vissa saker mahaha, hade så jävla roligt asså ! Måste göras om snart ! (Kanske ikväll XD) 

Anyway, hade de grymt mysigt inatt då baby sov hos mig :)

Vi hade tänkt att kolla på Grease men de blev visst inte så haha...  Hackigt som fan sov vi, först vakna vi vid typ 2, sen en gång vid 4 å va vakna till halv 6, sen vid runt 8 igen. Sen käka vi jordgubbstårta till frukost (yummie^^) å sen drog hon. 


Ikväll kommer Freddey hem å de ska firas fö fan ! Får se exakt vad som händer men hoppas de blir nåt liknande kvällen igår haha, så underbart !

Fett roligt ja hade när ja snacka i telefon me Net, helt gaaaalet XD


Hahahahha, iallafall.. Dehär va tänkt att bli ett inlägg dedikerat till Selin, men öhh aa, anyway..!

Kommer sakna henne mer än jag typ saknat nån nånsin, och kommer skicka hundratusen essemess per dag till henne, if not I'll go nuts ! O.O

Älskar dig babe. 


Vi hööörs allt skönt folk som förhoppningsvis läser min blogg lol, puss å kram.


// Kexy 

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards