Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Kex - 21 juni 2009 00:39

Phewww va trött ja e asså ! Helt jävla sluuuut :O

Däckade i min säng vid fyra på eftermiddan idag, slumrade till typ 5, sen nångång efter de drog jag ner på stan å träffa Valle, Minna, Ezpen å Danne , de va rätt sköjj ^^ Dock vare typ inge folk alls på stan å så, så de blev en fail-kväll förutom att de va kul å va me polarna mina ! 

Freddey kom hem från Luleå / Piteå sen också å hänka på i stan, och Crille joina också sen :) 

vi blev rätt många i slutändan men aa , kunde hänt mer om man säger så haha. 

Imorrn ska jag typ bara ta de lugnt hemma tror jag, om inte nån pallar dra ut mig på äventyr nånstans i shottahejta mupplandet (alltså stan eller nå).

Crille skulle ioförsäg ha filmkväll me några men ja jobbar ju på måndag så tror inte jag pallar de... hmm...

Nu ska jag iallafall gå å sleepa i min bed XD Så sjukt trött !! 


Gonatt gonatt ! 


Kex

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards