Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Kex - 25 juni 2009 22:11

Typ inget roligt har hänt idag, eller... jag jobbade, blev klar med skolan idag (!!), jag har alltså målat alla vita väggar på IT-Gymnasiet ännu vitare och fläckfriare från smuts, muahha!

Sen åkte jag iallafall hem, och har varit hemma sen dess! Lite tråk men faktiskt inte så farligt, tränade på att screama / skrika i nån timme förut samtidigt som jag lyssna på A7x, grymt kul faktiskt :) 

För övrigt så är det sista jobbdagen imorrn vilket är SUUUUPER skönt !

Sen på lördag ska jag stå på Vaksalatorg å sälja massa crap från 6 på morgonen till 3 på dagen, så hälsa gärna på ! ^^


På söndag blir de körsång först på morgonen å sen på förmiddagen / eftermiddagen grilla å golfa me Freddeys å Valles familj + mig , typ Valles födelsedagsparty kan man säga haha.


Min älskade Selin kommer ju hem på lördag eller söndag också så ska va me henne en jävla massa innan jag drar nu på måndag och är borta i 2 hela veckor !  Tar me mig laptopen och hoppas på att de dyker upp nå trådlöst nätverk nånstans i Europa höhö, troligtvis inte men man kan ju alltid hoppas right? 

Cya people!


Kex


Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards