Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Kex - 7 juni 2009 13:18

Sitter nu här hemma, som faktiskt blivit grymt ovanligt nuförtiden hah... E fan mer hos Selin än mig själv... men men, iallafall !

Har typ ingen aning om vad som hänt dem senaste dagarna för jag har typ inge minne alls av dem XD eller lite...  att igår åt jag kyckling för första gången på typ 2 år (:O) ! super gott :D

Och ja... va hos Freddey inatt me massa folk tills runt halv 4 då jag skulle skjutsa Selin hem å sen dra hem till mig, men de gick ju som de gick eftersom de va fuktigt och blött ute å moppen inte tycker om sånt... uhhm, så ja ... vi fick gå hem till bebisen å sova där hah ^^


Vakna väl vid runt 9, hon gjorde världens yummigaste frukost ever! vet inte ens va de e men de va gott :O !

Vid 12 drog vi till Freddey för å kolla moppen igen, och då helt plötsligt funka den hur bra som helst ! Mysko eller vad XD men de e ju varmt och soligt idag så den mådde väl bättre :)


Sitter iallafall här hemma nu, ska strax åka å se lillebrorsan (Sebastian, 6) på Musiklådan, hans skola och min gamla skola som jag gick på från 1an till 3an. Han ska spela piano där, ska bli grymt kul att se och höra !

Efter det vet jag ej vad som händer, farsan vill väl antagligen att jag hänger me till dem ett tag, sen kanske de blir stan igen, we'll see ^^


Ha de gött !


Ze Keks 

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards