Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Horror Evening

Av Kex - 23 maj 2009 11:39

Men jävla drygäckel blogg!! Jag skrev ett typ 5 meter långt inlägg å precis innan jag va klar så råka ja trycka på nån knapp på datorn så allt fucking försvann, AAAAAAAAHH , psykoooos !!


Anyway, får väl skriva om typ allt -.- ... Lite om gårdagen och så då...

Det började med att jag hade the greatest time ever på Birdie, typ rave-fest vid scenen me värsta basen å sånt, helt underbart haha, dansade som en galen get ! XD

Jag va domare för pingisturneringen också å massa, men jag tappade räkningen typ 500 gånger så alla trodde jag va packad lol , thats me in a nutshell, borta utan en enda droppe sprit ! 

Men de va sweet iallafall , sen efter mitt pass så drog jag utanför å kollade på lite eld-show innan jag drog te stan. Skulle visst till Valle för där va de massa folk men de gick inga bussar så jag gick från stationen dit på typ en kvart, fatta hur cepe-fort jag gick ;O Men de kan berott på att jag drack 3 powerking innan jag gick typ å 2 på vägen.


När jag kommit fram till Valle så hittade jag folket (Dennis, Freddey, Valle, Tobbe, Findus å Selin) i ett mörkt vardagsrum i soffan , kollandes på Kung Fu Panda, så då kollade jag på den för 5e gången på typ 1 dygn hah...

Efter det blev det 1408, som typ dödade mig halvt ! Seriöst psykos-film ! Helt jävla wicked ! Mina tidigare druckna powerking gjorde visst så jag hade energi i alla nerver och muskler i kroppen också, vilket gjorde mig helt spänd, så det bidrog till att göra min skräckfilms-reaktion starkare kan man säga ^^ Hoppa till som fan minst 5 gånger under filmen, om inte mer ! 

De va rätt najs :D förutom när jag fick hjärtklappning och inte kunde andas hehe, men de försvann efter nån timme ändå.


Sen efter filmen, efter bebis hade dragit (Selin) så satte valle på nån skum svensk polis-film som ingen orkade se i slutändan så alla gick å la oss i Valles föräldras rum. Dennis och Valle på golvet, Freddey och jag i dubbelsängen.

Fast jag blev fett freaked out där också för jag trodde de skulle komma in en 2 meters lång gräshoppa som gick på 2 ben in i rummet ;O

Fast de gjorde de inte så jag blev glad :-) 

 Somnade väl runt 5 nån gång efter jag legat i sängen och kallat allt och alla psykos minst 10 gånger. "Gonatt psykos-Valle, psykos-Dennis och psykos-Freddey" lol XD Dagens/nattens ord kan man lätt säga! 


Idag vettefan vad som händer, tänkte kanske dra hem å käka å byta kläder å så innan jag börjar jobba men vet inte riktigt om jag pallar de.

Kanske drar ner på stan sen me grabbarna ,eller jao de gör jag antagligen!

God damn it va mycket jag skrev i det här inlägget, som att nån ens orkar läsa allt liksom XD

Aja vi hörs!!

Buh buh


// Kex




 
 
Freja!

Freja!

23 maj 2009 13:26

mohahaha. jag sitter här och läser jag.
när jag verkligen borde plugga i stället.
hejs!

http://heja-freja.blogspot.com

 
Ingen bild

Valle

23 maj 2009 21:20

Jag läste allt :) (STOLTSOMFAN)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kex - 26 augusti 2009 20:50

Jag har nu en ny och mycket snyggare blogg på blogspot.com. Kände att det fanns mer att ändra själv och konfigurera, designa etc på blogspot.  Den heter "Blog of Kex" och här är linken:     http://blogofkex.blogspot.com   Kommer ej skriva mer på den...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:36

You're a sex bomb love machine 69 shots o' gasoline You're a piece of good 'ol fashion Second to none you're the main attraction   Sirens screaming lights are flashin' A burst of ragin' passion Yer the cutest sweet i'v...

Av Kex - 26 augusti 2009 10:27

Multimedialektion nu, Dennis sitter å photoshopar våra bilder och trixar lite medans jag lyssnar på Crashdïet å bloggar, höhö, funkar skitbra tycker jag :P han e bäst i gruppen på PS å så , så han får fixa de me våra förslag å sånt ;)     ...

Av Kex - 26 augusti 2009 09:14

Har historia just nu och vi har precis fått en uppgift vi ska hålla på med idag, vi ska skriva nån sida eller två om något historiskt som hänt en själv och hur det påverkat, varför etc. Rätt skojj om man får till en bra personlig historisk händelse ...

Av Kex - 26 augusti 2009 00:25

 Baby gjorde dehär testet så jag måste också göra de för att va bättre än henne XD fast de e jag alltid ändå , I ownz <3 XD    1. Är du singel? nope 2. Är du lycklig? japp de e jag :) 3. Är du uttråkad? nää knappt !  4. Är du ledsen? nope ! ...

Presentation

Omröstning

Love or sex?
 Love
 Sex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards